Battlefield 4 Mario Edition Episode 2 and more

Diskutiere Battlefield 4 Mario Edition Episode 2 and more im Let's Plays, Videos und Podcasts Forum im Bereich Sonstiges; Hi together Here is my new Mario feat. BF4 Montage Episode 2 Battlefield 4 - Mario Edition Full Montage Episode 2 - YouTube [youtube.com]...
T

TRC STYLEZ

Threadstarter
Hi together

Here is my new Mario feat. BF4 Montage Episode 2

Battlefield 4 - Mario Edition Full Montage Episode 2 - YouTube [youtube.com]

(Modeling with Blender a free open source 3D Program in my first 20 days of learning. Before I only used it for 3D intro animations)

Here are a few other links to Battlefield videos from me:

Battlefield 4 - explosive C4 and Knife Montage ----> Battlefield 4 - explosive C4 and Knife Montage - YouTube [youtube.com]
Battlefield 4 - I like C4 and RPG's -----> Battlefield 4 - I like C4 and RPG's - YouTube [youtube.com]
Mario feat BF4 Episode 1 ------> Battlefield 4 - Mario Editon SNES Montage - YouTube [youtube.com]

Battlefield 3 - Bye Bye Battlefield 3 (Battlefield3 finish Montage) ------> Battlefield 3 - Bye Bye Battlefield 3 (Battlefield3 finish Montage) - YouTube [youtube.com]
A Battlefield 3 nyan cat Dubstep Montage :) ------> A Battlefield 3 nyan cat Dubstep Montage :) - YouTube [youtube.com]
Battlefield 3 - A small Country Montage by TRC STYLEZ ---->Battlefield 3 - A small Country Montage by TRC STYLEZ - YouTube [youtube.com]

Link zu meinem Channel:

punkschmidi - YouTube

Greetings from Switzerland

Papa Bär

Papa Bär

Xbox Gamertag
Papa Baerli
Sorry my English is Shool English, is very Bad :)

Boarder76

Boarder76

Moderator
Looks like google translator!
There is a Mistake in the first sentence and a few more in other sentences!

hi together is wrong!
hi everybody! Is right!

But i like your Mario Movie very much!!

your sincerely,
boarder

bitte nicht ernst nehmen!! Lol

Papa Bär

Papa Bär

Xbox Gamertag
Papa Baerli
Soll ich wirklich Google Translater nehmen :)

D0itD

D0itD

Krasses mario video! Ich kann nichtmal son ding in der luft halten!!

Awesome Mario Vid! I cannot even hold a plane in the air..^^ muhaha

Zuletzt bearbeitet:
Thema:

Battlefield 4 Mario Edition Episode 2 and more

Battlefield 4 Mario Edition Episode 2 and more - Ähnliche Themen

• Battlefield 3 kommt als Remastered Definitive Edition auf die PS5 und Xbox Series X

Battlefield 3 kommt als Remastered Definitive Edition auf die PS5 und Xbox Series X: Bis jetzt noch nicht offiziell bestätigt, ABER: Der Leaker hatte schon Battlefield 1 und Battlefield V korrekt geleakt und ist daher sehr...
  • Battlefield V: Letzter Content Drop führt die USA in Europa ein und bringt Tonnen an neuen Inhalten

Battlefield V: Letzter Content Drop führt die USA in Europa ein und bringt Tonnen an neuen Inhalten: Einfach nur awesome. Zwar schade, dass es jetzt vorbei ist, aber wir bekommen 2 komplett neue Karten und drei überarbeitete Karten (Twisted Steel...
  • Dice bestätigt neues Battlefield für 2021.

Dice bestätigt neues Battlefield für 2021.: Ein Nachfolger für Battlefield 5 wurde schon letztes Jahr angekündigt. Nun hat Dice das Release Jahr bestätigt. Das nächste Battlefield kommt...
  • Battlefield 5: Letztes Inhalts Update kommt im Juni

Battlefield 5: Letztes Inhalts Update kommt im Juni: Für Battlefield 5 wird voraussichtlich im Juni ein neues Update mit neuen Inhalten erscheinen. Zu den neuen Inhalten zählen neue Waffen und...
  • Battlefield 5 mates

Battlefield 5 mates: Hey, Ich suche 1-3 Leute zum bf zocken. Spiele erst seit ein zwei Wochen wieder aktiv auf xbox.. Zu mir ich bin 23 Jahre alt und berufstätig...