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The Division - Open Beta angekündigt

Diskutiere The Division - Open Beta angekündigt im The Division Forum im Bereich Ältere Spiele; Bin gespannt ob es frametechnisch bissl stabiler läuft und ob es die optionen für pro frame gibt. Naja die dz ist cool aber die flammenwerder ...


  1. #21
    Anilman
    Bin gespannt ob es frametechnisch bissl stabiler läuft und ob es die optionen für pro frame gibt.
    Naja die dz ist cool aber die flammenwerder leute gab es doch schon in der closed beta wieso wurden die als neu hinzugefügt in den patchnotes angegeben?
    Bash und ich haben die zufällig getroffen die penner halten irdentlich was aus

  2. Anzeige
    Hallo Sonnenphil,

    schau Dir mal diese Ratgeber an. Vielleicht findest du dort etwas für dich.
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  3. #22
    BASH4Y0U
    Jup die waren ein bißchen versteckt in der Ecke der DZ und haben gut was ausgehalten

  4. #23
    Stark
    Wird der Fortschritt der Closed Beta eigentlich in die Open übernommen und dann ins Endgame ?

  5. #24
    GaLaXy RiiPpeR
    Zitat Zitat von Stark Beitrag anzeigen
    Wird der Fortschritt der Closed Beta eigentlich in die Open übernommen und dann ins Endgame ?

    Beta üblich, nein.
    Alles nackt oder neu, frisch oder nackt ^^

  6. #25
    BASH4Y0U
    Ich glaube man muss wieder von vorne anfangen

  7. #26
    Stark
    Sehr gut, bin bei der Closed nämlich nicht zum Zocken gekommen und hätten jetzt noch alle ihr Zeug würde ich es mir sparen. ^^

  8. #27
    BASH4Y0U
    Zitat Zitat von Stark Beitrag anzeigen
    Sehr gut, bin bei der Closed nämlich nicht zum Zocken gekommen und hätten jetzt noch alle ihr Zeug würde ich es mir sparen. ^^
    Naja die man konnte nur Level 8 und DZ Level 12 erreichen.
    So toll war die Ausrüstung auch noch nicht

  9. #28
    Stark
    Die Ausrüstung wäre dann aber schon signifikant besser als meine mit Level 1.

  10. #29
    Anilman
    Dz leveln ging flott
    Bin ganze zeit story level 7 geblieben
    Ind dz zählt der dz level ob ein gegner zu stark ist (npc) oder der normale rang?

    Ind gameplays gab es spieler mit rang 20 ggf eird es in der final noch weiter gehen.
    Dz leveln war einfach.

    Witzig fand ich das mal 10 leute am heli gewartet haben um ihren loot abzugeben aber es gehen glaub nur 5 säcke da ran.

  11. #30
    DeinTeddybaer
    Gar nicht gemerkt, dass es da auch NPCs gab

  12. #31
    Archie Medes
    Solange das Tearing nicht schlimmer wird, könnens die Auflösung gerne beibehalten. Bin damit zufrieden.
    Es gab zwar nur sehr selten mal kurz ein bissl tearing, aber mehr brauchts auch nicht.

  13. #32
    xKingTidusx
    Zitat Zitat von klIckX bT Beitrag anzeigen
    Wäre ja auch blöd bei einem MMO die Leute per Oneshot zu töten
    Stell dir mal ein WoW oder Destiny PvP vor bei dem man bei einem Hit oder Zauber stirbt.
    Ich rede ja auch nicht von One Shot.
    Aber einem normalen sterblichenen in einer relativ realen Welt 2x Mags zu drücken passt nicht zu der Atomspähre, ist aber meine Meinung.

  14. #33
    GaLaXy RiiPpeR
    Zitat Zitat von BASH4Y0U Beitrag anzeigen
    Jup die waren ein bißchen versteckt in der Ecke der DZ und haben gut was ausgehalten

    Die waren eigentlich low, ok vllt wenn man noch kein Full Gear hatte, dann waren die vllt schon stärker.
    Aber der Fettsack war krass, auf einem hohen Level bestimmt ordentlich spongie. ^^

  15. #34
    DonManto
    Open Beta Patch Notes

    The whole update is 1.6GB and these are the changes:

     
    New Mission Available to play, Subway Morgue:

    Encounter a new faction: The Cleaners
    Explore a Mass Grave while trying to restore power to the city.
    Rescue the missing Engineer, Paul Rhodes
    Unlock an additional Wing in the Base of Operations:
    The first upgrade to the Tech Wing is now available
    A new skill can now be unlocked: The deployable turret:


    Numerous Dark Zone updates and improvements:

    New High End weapons available in the Dark Zone
    Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
    Non-player enemies in the Dark Zone have been significantly increased in number
    Non-player enemies in the Dark Zone have been buffed slightly
    The Manhunt Timer now pauses instead of refreshing while in combat as a level 5 RogueThe Reward for surviving as a Rogue Agent has been increased to 1.5x the kill bounty
    The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
    A new warning icon has been added to indicate an Agent who has shot another player but has not done enough damage to go Rogue
    Dark Zone experience leveling curve has been adjusted slightly
    Disabled the option to transfer Dark Zone brackets as a Rogue (This prevents players using Bracket Transfer as a means to escape after becoming Rogue)
    Removed some ropes that allowed players to reach areas that gave them an unfair advantage



    Other changes:

    New Ubisoft Club Action available for participating in the Open Beta unlocking an exclusive reward in-game
    New and improved Tutorial Video
    Tutorial video is now available to view from the Character Select Screen
    Fixed two bugs that allowed players to become invisible to other players
    Fixed an exploit with Ballistic Shield Skill that allowed players to become invincible
    Cheat Detection and Prevention additions and updates
    Fixed mismatch of stats that occurred occasionally between Vendor Inventory and Player Inventory when item purchased
    Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
    Fixed a bug that sometimes caused other player's name and health bar to not be visible in the Dark Zone
    Fixed some Weapon Mods that resulted in incorrect stat values when equipped
    Fixed some weapons that didn't appear as Contaminated when obtained in the Dark Zone
    Fixed a bug with the Reward Claims Vendor that caused stacks of consumables to be decreased under specific circumstances
    Fixed a bug with stats display not updating when browsing Vendor Inventories
    Fixed a bug that caused continuous vibration under very specific conditions
    Fixed a very rare bug that prevented players from being able to fire or switch their weapons
    Added mission Dialogue lines in Missing Persons: Heather Lau Side Mission
    Several environment fixes to prevent falling through world issues in specific places
    Multiple stability fixes (23 unique crashes fixed)
    Server optimizations and improvements (players will receive less connection errors now)
    Multiple localization fixes and improvements
    Additional polish & bug fixes too numerous to mention!


    Open Beta FAQ

    How do I access the Open Beta?

    The Open Beta is free and open to everyone. You don't need a code to enter, simply go to your platform shop, download and play.


    Will I need to redownload the beta if I have the Closed Beta installed?

    No, you'll be able to download a small update and be set to play in the Open Beta.



    Will my progress from Closed Beta still be there?

    This is not likely, you will normally have to restart. Your Open Beta progress will also not carry over to the main game.



    Can I pre-load the Beta?

    Yes, pre-load will start on February 16th!



    How long do I have to play to receive the exclusive reward?

    Normally, launching the game will be enough to qualify for the reward.


    What languages are supported in the Beta?


    The game client (voices, subtitles and interface) will be available in English, German, Spanish, French, Italian and Japanese for this Beta. Additional languages will be available at launch.



    How many characters can I create during the Beta?


    During the Beta you will have the option to create up to 4 different characters.



    Is there a level cap?

    The level cap for each character you make in the Beta will be level 8. The Dark Zone rankings in the Beta will top out at rank 12. Keep in mind, these level caps are for Beta purposes only and will be different in the final game.



    Will my progress in the Beta carry over to the full game when it releases?

    Unfortunately, no. We’d like to keep things fair for those who are unable to participate in the Beta.



    Do I need to be connected online to play?

    Yes. Since The Division is an online game with a persistent world, you will need to be connected online at all times to play.



    Quelle: https://www.reddit.com/r/thedivision...a_faq_updates/

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