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Assassin's Creed 4 erhält durch Patch besseres Anti-Aliasing

Diskutiere Assassin's Creed 4 erhält durch Patch besseres Anti-Aliasing im Assassin's Creed IV Forum im Bereich Ältere Spiele; So wie ich das gelesen habe, wird es keinen 1080p Patch für die XO geben. Nur AA wurde nachgereicht....


  1. #21
    The Pounty
    So wie ich das gelesen habe, wird es keinen 1080p Patch für die XO geben. Nur AA wurde nachgereicht.

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    Hallo Liquid B,

    schau Dir mal diese Ratgeber an. Vielleicht findest du dort etwas für dich.
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  3. #22
    Tilabert
    Is der AA Patch schon draussen?

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk

  4. #23
    SamFlynn
    also wenn der AA patch beim update dabei war , so muß ich sagen . liebes ubisoft team : das war nix , kein unterschied auszumachen.

  5. #24
    Tilabert
    Tjo seltsam seltsam...ich versteht auch bis heute nicht wieso die xbone keine 1080p von ubi spendiert bekommt...😯

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk

  6. #25
    SamFlynn
    das wäre bei der grafik , welche wirklich nicht next-gen ist , doch wohl ne kleinigkeit.

  7. #26
    Tilabert
    Tjo iwie is das schon mysteriös...naja ich will mich nicht beschweren aber dieses flimmern aufm Wasser und der schleier manchmal is echt abfuck...naja aber ich finde erstma amüsant das keiner so richtig weis ob der aa patch draussen is oder wann er kommt...

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk

  8. #27
    SamFlynn
    Zitat Zitat von Tilabert Beitrag anzeigen
    Tjo iwie is das schon mysteriös...naja ich will mich nicht beschweren aber dieses flimmern aufm Wasser und der schleier manchmal is echt abfuck...naja aber ich finde erstma amüsant das keiner so richtig weis ob der aa patch draussen is oder wann er kommt...

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk
    werde mal jemanden heute fragen der garantiert bescheid weiß . ich gebe dann hier mal die passende info ab.

  9. #28
    Tilabert
    Ok danke

    Gesendet von meinem Nexus 4 mit Tapatalk

  10. #29
    Reiner1974
    @Sam

    Frag deine "Quelle" lieber nicht. Die Tante Google und das Ubisoft Forum helfen dir auch. Von einer Verbesserung des Anti-Aliasings kann ich da nix lesen. Hier die Patchnotes:

    Grouping Issues
    We highlight these fixes that were affecting many of you. The community called them grouping or matchmaking issues)

    • Fixed a bug where one group remained stuck on character selection if the other group leader quitted with the group while in lobby
    • Fixed the situation where sometime two groups couldn't join each other




    Artifact Assault Balancing
    In addition to these fixes, we also gathered a lot of feedback about how Artifact Assault can feel unbalanced for now, in favor of Defense. With the TU3 release, we want to re-balance the mode.
    The size of the capture zone has been increased to 6 meters (from 5 meters).
    This change does not alter the way capture zones work. It doesn’t change the number of elements in it or the number of access to it.
    However this slightly reduces the time for the attackers to get to the capture zone. It widens the zone a little bit for them.

    Abilities balancing

    Teleport
    Fixed a bug that prevented players affected by Knife from teleporting.
    Fixed a bug that sometimes made a player become invisible when he tried to teleport while holding the artifact.
    The Casting Time of Teleport can know be crafted to 3.5 / 3.15 / 2.8 seconds (from 3.5 / 3.25 / 3.00).
    Teleport was too hard to counter on AC3 once crafted to its maximum, but we agreed that the crafting of the Teleport was this time too small to really make a difference.
    With the updates done on other abilities, we decided to slightly increase its crafting.

    Time Phase
    Players affected by Time Phase are not able to climb or jump anymore.
    We originally wanted to give some natural counters to the Time Phase, but this gave too much advantage to pursuers in team modes.
    With this change, we want to make the ability more reliable.

    Unstoppable
    A 1 second delay has been added before re-opening a door/lift with unstoppable equipped.
    Countering a just-closed chasebreaker is a great feeling. Unfortunately, the ability unbalanced the game too much in Artifact Assault and ruined some level design opportunities: running on a straight line became the basic strategy for carriers.
    We want to reward strategic and cunning escape techniques, and we think that a player should always have the advantage for using a Chasebreaker. The Unstoppable ability was breaking this promise.
    But we didn’t want to remove the perk, as we like the opportunity it gives to the game: a closed chasebreaker will now take 1 second before being reopened.
    What does that mean:
    - A running pursuer will miss the reopening. He will climb the door or the wall behind the lift, or miss the just used corner helper.
    - How to take advantage of the perk: by slightly slowing down your run or simply by doing some zigzags in the last meters before the chasebreaker (to give it some time to reopen).
    Well used, Unstoppable still lets the pursuer to go on with the chase. But Chasebreakers will now always give an advantage to the targets, and the use of the perk now has to be planned.”


    Other Fixes

    • Fixed a bug on the Wolfpack income
    • Fixed some rare crashes and freezes
    • Fixed a situation where the sign out message was not displayed when a sign out from PSN occured
    • Fixed the icon for the "Professional" abstergo grade
    • Fixed the situation where Abstergo rank appeared as undefined for unranked friends in Abstergo Network menu
    • Applied fixes on the ladders
    • Fixes the situation where you could see the animus shield during respawn
    • Fixes on Wolfpack extra-objectives
    • Fixed a bug where the compass disappears after Minor Hack has been used on NPCs
    • Fixed a bug where the same clan could be splitted in the lobby
    • A clan group remained stuck in character selection screen after the second clan was returned to search session
    • Fixed a bug where player's decoy could be seen running in mid-air in a specific location in Prison
    • Fixes on the rewards and unlocks
    • Fixed a bug on favorite profile set sometimes replaced, once selected in game, by another one.
    • XP earned when completing a Wolfpack session has been slightly reduced.
    • Teleport: Casting Time can now be crafted to 3.5 / 3.15 / 2.8 seconds.
    • Fixed the situation where the title remained stuck after unplugging the Ethernet Cable and having the Character Pack installed.



  11. #30
    Tilabert
    Oh man war ja iwie klar...

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk

  12. #31
    SamFlynn
    so wie ich das bei Areagames gelesen habe bekommt die xone auch das neueste AA spendiert .ob jetzt per patch oder ob es schon auf der disk ist wurde nicht beschrieben. wurde aber angeblich von Ubisoft bestätigt.

  13. #32
    Tilabert
    Ich hab ma was von nem patch gelesen...aber der scheint ja noch auf sich warten zu lassen...

    Gesendet von meinem Nexus 7 mit Tapatalk

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