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Halo: TMCC - Matchmaking-Patch verschoben

Diskutiere Halo: TMCC - Matchmaking-Patch verschoben im Halo Forum im Bereich Shooter; Sind bei Halo 1 öffters einfach rausgeflogen. Wenn man auf legendär spielt ist das scheisse, weil auch die Zwischenstände nicht gespeichert werden und man somit ...


  1. #21
    Pancho
    Sind bei Halo 1 öffters einfach rausgeflogen. Wenn man auf legendär spielt ist das scheisse, weil auch die Zwischenstände nicht gespeichert werden und man somit von ganz vorne beginnen muss. Ausserdem wird einem im Hauptmenü schon ein Bein gestellt, da man teilweise keine Freunde zu sich in die Lobby bekommt, oder anders herum. Man muss dan das Spiel ständig neu starten.

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    Hallo Tassilo,

    schau Dir mal diese Ratgeber an. Vielleicht findest du dort etwas für dich.
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  3. #22
    Mortifyer
    Nein es ist einfach bitter. Ich habe mir als Hardcore Fan 2 wochen Urlaub genommen und spielen ist sinnlos. Gut. Kampagne: die habe ich alle schon mind. 30 mal gespielt. Mir gings hauptsächlich ums Halo 2 MM. Das war der aufhänger da ja die Server fürs "alte" 2er schon ewig abgeschaltet sind. Ich finds echt ne Frechheit!

  4. #23
    Grinsy
    Zitat Zitat von BASH4Y0U Beitrag anzeigen
    Legendär ist in Halo 3 und 4 ziemlich leicht wenn man zu viert spielt

    Halo 2 geht nur zu zwei auf Legendär und wenn jemand stirbt muss man am letzten kontrollpunkt starten.. das ist schon ein bißchen schwerer ^^
    Nicht wenn du ein bestimmten Schädel nimmst wo du ein strahl schießt.

  5. #24
    BASH4Y0U
    Zitat Zitat von Grinsy Beitrag anzeigen
    Nicht wenn du ein bestimmten Schädel nimmst wo du ein strahl schießt.
    mit dem Schädel bekommst du aber keine Erfolge

  6. #25
    Der Creeple
    Habe ganze 2 Lobbies gefunden
    Wie lang soll ich noch warten 343 ?!?!?!

  7. #26
    Grinsy
    Zitat Zitat von BASH4Y0U Beitrag anzeigen
    mit dem Schädel bekommst du aber keine Erfolge
    Tja ich schon, zumal die Schädel dein Multiplikatoren erhöhen.

  8. #27
    BASH4Y0U
    Zitat Zitat von Grinsy Beitrag anzeigen
    Tja ich schon, zumal die Schädel dein Multiplikatoren erhöhen.
    Reden wir vom scareb Schädel?, wenn ja steht da Multiplikator 0,00 und wenn man ihn aktiviert kommt die Meldung das Erfolge deaktiviert werden

  9. #28
    Wendigo2012
    Zu dritt im Halo 4 Koop wars eigentlich unspielbar, obwohl alle eine brauchbare Leitung hatten. Vor dem Patch rühr ich es im Koop jedenfalls nicht mehr an

  10. #29
    M und M Viper
    Zitat Zitat von Mortifyer Beitrag anzeigen
    Nein es ist einfach bitter. Ich habe mir als Hardcore Fan 2 wochen Urlaub genommen und spielen ist sinnlos. Gut. Kampagne: die habe ich alle schon mind. 30 mal gespielt. Mir gings hauptsächlich ums Halo 2 MM. Das war der aufhänger da ja die Server fürs "alte" 2er schon ewig abgeschaltet sind. Ich finds echt ne Frechheit!
    Richtig bitter. Ich war froh, dass betriebsbedingt kein Urlaub drin war, sonst hätte ich auch eine Woche frei gemacht, um in Ruhe zocken zu können...

  11. #30
    GamingNerd
    Ich hoffe nur, dass es nicht so eine Neverending-Story wie bei DriveClub wird und man über Weihnachten in Ruhe zocken kann. Urlaub für ein Videospiel nehmen finde ich allerdings ziemlich strange :-p

  12. #31
    Gurkensepp
    Der patch kommt morgen!



    https://www.halowaypoint.com/en-us/c...t-update-notes



    Tomorrow afternoon (Thursday, Nov. 20), our latest content update will become available. This particular content update addresses matchmaking performance, UI, gameplay, and title-specific issues. We are on track for a release of mid-late afternoon Pacific Time for this content update, and will immediately let you know when it is available. For now, here is a change list of what will be included. As a note, many of the below issues are sub issues that were caused by larger umbrella problems that we have addressed with this update.






    Matchmaking
    ◾Addressed a number of issues that resulted in extended matchmaking times and low matchmaking success rates.
    ◾Made a number of updates to how matchmaking progress is communicated to the player. With this update, you’ll see better, more frequent and more informative status updates throughout the matchmaking flow – so “Players Found” for example, will be displayed to let players know where they are in the matchmaking process instead of simply wondering if it’s going to connect.
    ◾The improved matchmaking flow is as follows: ◾Searching
    ◾Searching for more players
    ◾Players found
    ◾Finalizing matchmaking process
    ◾Connecting session

    ◾Made an update to ensure that parties stick together when returning from the post-game carnage report
    ◾Prevented the ability for players “kick” other players from matchmaking games
    ◾Made an update to ensure that the Roster correctly displays the “searching” UI rather than “My Game Session” while searching for players
    ◾Removed the possibility to boost ranking through a custom games exploit
    ◾Made an update to ensure that players cannot get stuck in the matchmaking screen during map voting
    ◾Made an update to ensure that the “Connecting to your game” message no longer incorrectly displays in the lower right of the screen during gameplay
    ◾Made an update to the “team creation” phase that allows players to be grouped by team
    ◾Made an update to prevent players from seeing the “connection failed” dialogue if disconnected during the map voting screen
    ◾Improved roster / matchmaking lobby stability
    ◾Made improvements to the accuracy and stability of the “Game Session Details” UI
    ◾Improved version compatibility






    UI
    ◾Improved emblem and nameplate behavior to ensure that they do not reset to default (especially after game sessions)
    ◾Corrected career stats that did not update uniformly across different profiles in multiple titles
    ◾Improved Forge map display names in Theater
    ◾Corrected various medal inconsistencies across titles






    Campaign
    ◾Made updates to the attainability of various achievements, including “Goat Roped,” “Monopolized,” “You’re Joking,” and “Devastating.”
    ◾Improved Halo: CE career stat tracking
    ◾Resolved scoring and time HUD reset and display issues
    ◾Made an update to ensure that rival emblems are displayed correctly






    Halo: CE
    ◾Improved consistency and reliability of shot registration
    ◾Improved headshot hitboxes
    ◾Fixed an issue where respawning players could momentarily appear at their death location
    ◾Made an update to ensure that the match ends when the entire opposing team quits
    ◾Improved fall damage consistency (specifically in regards to uneven surfaces)
    ◾Improved Halo: CE menu and loading screen stability
    ◾Improved consistency with multikill rewards
    ◾Made an update to improve post-game carnage report accuracy for Halo: CE FFA games
    ◾Updated default language settings






    Halo 2
    ◾Made an update to ensure that the team color shown in pre-game lobby matches in-game
    ◾Improved a variety of networking issues to allow for improved consistency between host and clients in peer to peer matches
    ◾Improved a variety of networking issues to allow for improved gameplay consistency
    ◾Made an update to service tag functionality, allowing for service tags to appear for all players
    ◾Improved the post-game carnage report to correctly display team color
    ◾Made an update to ensure that the match ends when the entire opposing team quits
    ◾Improved “original” medal icon functionality in split-screen
    ◾Improved host migration functionality
    ◾Corrected “headshot” stat tracking
    ◾Addressed a crash that occurred with the Scarab skull
    ◾Addressed art errors that occurred on the opening cinematics for “Uprising” and “High Charity”






    Halo 2: Anniversary
    ◾Made an update to prevent players from gaining achievements in Forge
    ◾Improved Forge item display names
    ◾Resolved text overlapping issues
    ◾Improved split screen stability
    ◾Made an update to resolve the notorious “-1th” scoreboard text
    ◾Improved lobby functionality to address players not being able to reconnect to the party leader after completing a match
    ◾Improved host migration functionality
    ◾Corrected vehicle and weapon thumbnails in the “Tools of destruction” table in the post-game carnage report
    ◾Addressed a dedicated server issue that caused gameplay physics issues on Stonetown
    ◾Improved split-screen party functionality to ensure that players are not directed to a broken lobby screen after completing a game session
    ◾Improved Forge mode stability
    ◾Made an update to King of the Hill scoring to prevent multiple hills from counting down at the same time
    ◾Improved Shrine objective spawn points
    ◾Improved King of the Hill and Ninjanaut mode stability
    ◾Addressed an issue where controller vibration could persist during the pause menu
    ◾Improved Race mode respawn zones

    We have additional content updates on the way, and work is already underway in an effort to continue to improve your experience with Halo: The Master Chief Collection. We thank you for your continued patience and support.

  13. #32
    Gurkensepp
    Ich hoffe nach dem patch geht alles zur Zufriedenheit aller. Aber ist schon einiges was in dem patch gefixt werden soll. Nochmal 15gb?

  14. #33
    Gurkensepp
    Oha hab mich vertan, patch kommt ja schon heute dachte heute zwei Mittwoch, scheiss Wochenendarbeiterei...

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